Kissie!

Hej hej!

En sak som jag strört mig på sjukt mkt de senaste veckorna är att många lägger allt detta hat på kissie!
Du vet inte alls hur kissie är om du inte känner henne!
Själv har jag aldrig sett henne irl, Men jag tycker ändå hon verkar vara snäll!

Men jag tycker det är riktigt taskigt att sitta där bakom skärmen och skriva taskiga kommentarer om kissie!
Kissie kanske är en super duper fin människa!
Jag vet inte!

Men iaf.. jag ser hellre ut som mig själv än henne.. hon är väldigt smal, men om hon trivs i det behöver man väll inte bry sig?

Eller?

Och bara för att man har opererat näsan och så betyder inte det att hon är falsk!

DETTA VAR BARA MIN LILLA ÅSIKT OM DETTA..
jag har inget emot att ngn tycker olika som jag imed att alla tycker olika och får göra det.


bildkälla google..

KRAM!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0