svar på frågestunden! del 1

skickat av ANONYM
skulle du kuna visa hela ditt rum ngn gång? Som sagt ska jag göra det, men har faktiskt inte orkat än, sålänge får ni nöja er med bilderna som jag a upp!

din bästa kompis, du får bara välja en?
Ärligt talat så har jag många bästa kompisar, men ibland så kanske man känner att ngn är lite mer kompis och ngn annan gång lite mindre.

favvo färg, bara en?
svårt att välja, har verkligen många favorit färger, men om jag bara får välja en skulle det nog vara marinblå!
________________________________________________________________________

Skickat av NICOLE
favvo affär? Gina, A&F, Hollister och monki.

favvo årstid? sommar

om du fick välja en kompis att ta med till en öde ö, vem?
Svår fråga! Antingen ngn som är völdigt duktig på att veta hur man överlever, elr ngn som jag verkligen kan lita på!
(säger inte en viss person)

favvolåt?
Det finns miljarder låter typ, så det är nästan omöjligt att välja en, men en bra låt tycker jag är: Internet friends av Knife party!

________________________________________________________________________

skickat av Astrid!

Snö/sol? Sol

Lägenhet/hus?
Hus

Jeans/mjukisbyxor?
Mjukisbyxor

Bästa semestern du varit på?
svåårt! Kanske när jag var i alperna förra året då jag lärde känna en tjej som heter Aurora! typ världens roligaste tjej!

Favorit plagg som du har! (gärna bild)
Favvoplagget är mysdressen från Abercrombie! visar bild senare för jag kan inte gå just nu imed att jag har gjort illa mig och måste vila!

Kända bloggar du läser...
Kissie, Kenza, Keela, Epicfaiil, och många mer men orkar faktiskt inte skriva alla! hah

Favorit märke?
på kläder? isf så Abercrombie and fitch!

Hur många bloggar har du haft innan denna? många! har inte hållit räkningen, men nu ska jag försöka att hålla fast vid denna blogg!

Solsemester eller Vintersemester? Solsemester!

Bo längst ner i Skåne eller längst upp i Lapplan? Kankse skåne för det är rätt fint där, elr lappland, för jag älskar verkligen dialekten!
och där kan man ofta åka skidor tidigare än i t.ex skåne!


_______________________________________________________________________

det var del ett! gör del 2 senare när jag inte har lika ont i min fot längre! KRAM! :D










Kommentarer
Postat av: Melina

Hah, min favvofärg år också marinblå <3 kanske inte så rolig kommentar hah,men jaa <3

2012-01-10 @ 21:26:56
URL: http://melinalycksells.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0