Vilken mulberry väska skulle du helst vilja ha?

Hejsan!

Är hemma nu!

Nu tänkte jag visa några väskor och undrar vilken ni helst skulle vilja ha!

Hoppas det är okej mattan!
Matilde som går i min klass har också gjort såhär med skor och det var därifrån jag fick Idé:n

Klicka på hennes namn så hittar ni till hennes blogg!

Men iaf! Kommentera vilken ni helst skulle vilja ha!

KRAM

1:



2:



3:



4:



5:



6:



7:



8:



Tro att alla är mulberry väskor, men iaf!

KOMMENTERA!

:)
<3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Hedvig

Helst nr 6, men kanske 8 också! Jag kommer till dig vid halv nio imorrn!

2012-01-09 @ 20:02:24
Postat av: Victoria

Älskar 4:an för det är så snyggt med färgerna och detalerna med mullberrys klassiska "alexa" modell <3

2012-01-09 @ 20:07:20
URL: http://byvicky.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0