Ärmlösa skjortan!

Den ärmlösa skortan är verkligen ett hett tips!
Nästan alla affärer säljer ju de!

Om jag skulle köpa de skulle jag antingen försöka hitta de på Holliste/AF, eller F21.
Men ett annat hett tips är ju att köpa den på HM!
Rimliga priser asså! Och någon annan som håller med mig? HM har super bra kvalite!

Men iaf.

HM har ju den mintgröna, korall och den vita öfr 99kr st
Gina har i samma färger men för 199 kr st
Lindex har i rött och svart för 129 kr st.

De var de jag kollat upp, men av de skulle jag helst köpa den från HM, billigast och jag gillar billigt sålänge kvaliten är bra!
Helt ärligt tycker jag att HM's är snuggare ärn Ginas för Ginas var väldigt bred (I mina ögon.)

Men iallafall, där fick ni veta lite om den ärmlösa skjortan och vilken jag rådar er att köpa!
KRAM!


HM 99:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0