Därför bloggar jag på Karros blogg! ♥

image description
går inte att göra den större ;D
image description
image description
Så där ser ni hur våra lilla sms såg ut! Karros skulle såklart blogga om det inte kostade pengar! :D
Men jag ska göra så gott jag kan här. Men tyvärr kommer det typ inte bli lika mkt mode. för jag är inte så van med det eftersom att jag inte har en modeblogg! Men hoppas att det är ok? Kommentera om det absolut inte är okej och om jag ska föröska lägga upp modeinlägg ändå ;S ♥
Men nu vet ni iaf vrf inte Karro kunde blogga!
PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Marie Legendre

vem är du? som gärstbloggar vem?

2012-04-01 @ 20:48:55
URL: http://marieeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0