Stan! Mobilen i soptunnan...

Har varit på stan idag! Eller egentligen fältöversten!
Det var riktigt kul!

Haha jag råkade slänga min mobil i Mc donalds papperskorg.
Såhär var det.... Haha
Jag höll på med mobilen medan jag åt, och sedan la jag ifrån mig den på brickan och använde den inte på typ 5 min. Sen skulle jag slänga maten och det gjorde jag, haha
Några sekunder senare kände jag i fickan, då min mobbe inte låg där.

Jag bara: Helvete var ä min mobil. Då kom jag på att jag hade haft den på brikan och troligen slängt den också. så jag började garva och matilde gick och kollade om den låg i soptunnan och aa det gjorde den som tur var eller vad man ska säga..

Matilde hjälpte mig och ta upp den.. Ska tvätta den me typ vårservetter snart för det känns ganska ofräscht att den har legat i Mc donalds soptunna full med mat!

Hahaha!



Kommentarer
Postat av: Melina

Hahahahahahahhahaahahha! ❤

2012-04-26 @ 19:10:49
URL: http://bymellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0