Onsdag = Glee!

Snart är det glee!
Klart en av de roligaste sakerna jag gör på en vecka! Ser på glee!
Typ så jävla grymt assa! haha!

Men faktiskt så stör jag min lite på folk som går runt och säger massa negativa saker, (om alla tv:e serier) (eller andra saker) Även fast det kanske aldrig sett på programmet.. Det är också dåligt att säga det om man inte ens vet något om det.. Samma om en person t.ex..

Som Matilde och Ebba som kom hem till mig och o inte hade sett på glee. vi såg några avsnitt och de gillade det! Egentligen tycker jag inte att ett avsnitt räcker för att dömma hela serien, som ''Man ska inte dömma en bok efter utsidan'' Det är exatkt det samma med Människor!

Hur skulle du känna dig om du började i en ny klass och såg ut t.ex som en bitch, Alla började därför behandla dig som en.. Fast egentligen visste ingen riktigt om dig eller vad man ska säga!

Det jag egentligen ville säga med detta inlägg var att man INTE ska dömma NÅGON/NÅGOT innnan man vet vad det egentligen innhåller/är!

Konstigt inlägg veet!

men här är en bild från serien!



Om ni vill se på programmet så går det kl 20.00 på onsdagar! Kanal 11
(Repris 19.00 på lördagar! Kanal 11)

Kraam!

Rekommenderar att sätta sig fram för tv:en idag och se detta!
Förhoppningsvis ågrar ni det inte! KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0