Choklad på The Body Shop

Som ni kanske vet har Body shop fått in en kollektion men choklad Produkter!
Någon som har den hemma?

Jag kan säga att det har inte jag och kommer nog inte ha heller.


Jag gillar hur body scrubben luktar. Jag tycker den luktar som Kladdkakesmet, men det är inte något kjag skulle vilja ha på huden! ^^

Jag tycker att hela kollektionen doftar alldeles för sött. Testade lite på handen och jag kände mig som smällt glass. Så Njaa, I mitt fall är detta nog en Diss.

Gillar ni den? Med detta inlägg menar jag såklart inget illa mot folk som har denna som favoritdoft, Alla får ju tycka som de vill... Men här har ni i alla fall min åsikt!

Om ni undrar vilken som är min favorit doft så är det Grapefrukt!
Den luktar Så frächt. (stavning?)


Beroende. Har den faktist inte, Men har bestämt att jag inte ska köpa så mycket i Sverige nu innan jag åker till London!

The body shop kommer väll där ifrån? Kanske är det lite billigare då?? Eller?
HOPPAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0